Flytten

sitter i min nya fräscha lägenhet o ja triiiiiiiiiiiiiiiiiivs , fan vad ja sov skönt inatt!
Började me lgh vid typ halv 1 på dan vi blev klara halv 9 på kvällen .. allt e inte riktigt uppe än, men det mesta:)
vill ha min tv o mitt ps3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
mina underbara föräldrar älskar jag, dem e bäst! tack för allt, utan dem hade ja aldrig klarat mej!
och Mimmi  <3!!!!

Efter flytten så hade varken jag elr mims lust att gå ut, men självklart gjorde vi det ändå:p på med sminket o kläderna så vare dags!
Justfan vi försökte fixa min utlandsstudie ansökan , men det gick IIIIIIIIINTEEEE daaaaaamp aså , o syon grejen var inte i skolan idag, fan om ja inte får åka nu !! mina planer till nästa höst e då helt sabbade,

har vart på gymmet idag med, i typ 2 timmar helvete vad död ja kmr va imon , träningsvärk i varenda muskel!

nu måste jag städa , för om en stund kmr tjejerna.
vi ska ha myyysiipysi kväll och sola haha^^,


FÖRRESTEN ,
VILKEN GRANNE JAG HAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JÄVLA JOBBIG :@ spelar musik 24/7  o basen dödar mej, ja försöker koncentrera mej det går inte, då måste jag sätta på min också så jag slipper höra hans haha

men men

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback