CpBARN

aså kmr få sånt extremt damp på min granne !!!! jävla fucking retard ,

Igår åkte ja o Lo till stan hon fixade sina naglar, blev skitbra funderar med på att göra det^^,
blev även träning för min del, och sen skulle ja ba ta det lugnt tänkte jag... men naaaaaj så blev det inte, sms efter sms " utgång"?  så till slut reste ja mej upp från sängen o satte igång me fix^^,

hittade min soulmate !
vilken underbar solstråle haha:=)
blev även några wierd efterfester, ehm..

nu ligger jag o försöker sova men det går inte för den efterblivna jäveln e döv elr nåt?
snart går jag dit o klagar på han :S  bög bög bög !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu måste ja stiga upp o göra nåt vettigt, Adisa kmr snart:)
hon kan klaga åt mej;) haha

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback