sova eller?

Ohh shit klockan e över 6 på morgonen, o ja ska upp klockan nio om typ 3 timmar då alltså och åka till skåne och till trelleborg tar det ungefär 3 timmar........... Hur fan ska jag orka det?
Vi har vart på sigges ikväll, det var jäävla drag, trevligttrevligt... Ibland gillar jag falska människor!! hahha ... ba tvungen o säga det, fan va folk kan va fula ibland,  men jag ba håller meed dem  o ler : )  efter sigges efterfestade jag o Hanna lite , blev en runda ute och ett lååångt samtal med J som precis kommit hem från Turkiet, faan jag vill också dit, men kanske i september?  Då äre fortf varmt där, var ju där för 2 år sen i september månad med syrran o comp efter deras bröllop, de bjöd alla 15 pers på resa dit, man kan ju inget annat än tacka o njuta ?

Igår var vi på chappis som vanligt jag o min galna brutta amela , vi är sååååna själsfränder. oooja!

men nu måste jag schlaaaaaaaaafen, annars kmr ja aldrig orka gå upp imon, men jag måste för jag ska åka och träffa KEEEEEEEEEEVIN OCH AMELA"1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gooooosshll

nnehää gonatt, elr godmorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback