Skola ?

Har ringt till Växjö högskola nu , pratade med en som inte visste så mkt.. haha o nu vet jag ju inte mycket mer än det jag redan visste ändå?
Ska ringa om en halvtimma igen o få mer info,

Blev en liten träff med Mirela på Mc Donalds igår innan jag åkte hem. Men förhoppningsvis kommer hon till Småland nästa helg :)!

När jag kom hem igår så kom Sosso , vi glodde film och åt massa gottigt^^, lagade mat ba mixade ihop massa grejer . Snabb makaroner gräddsås kalkon grej och chapmijoner det var ganska smarrigt faktist :p
Vi satt och aaaaaaaasgarvade åt en viss E också , omg omg omg.. sen börja vi också OMG , : ) haha vi somnade runt 4 imorse kanske? och gick upp vid halv 11 , då e man trött... o df ska ja ladda ner en film och sen försöka sova

YES YES YES MIN FRISÖR E HEMMA !!!!!!!!!!!!!!!!
HAR BOKAT TID HOS HENNE NU :D , överlycklig ? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
men vet inte riktigt hur jag ska göra med håret.. ljusa slingor ja det ska jag, men ska ja lägga
i lite brunt  ? fakk , hatar att jag är en sån med beslutångest vad det än gäller..

:D



mina flickor Amela O Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback