RAMAZAN ŠERIF MUBAREK OLSUN

Idag börja Ramazan , och det innebär att vi muslimer börja fasta och får inte dricka alkohol äta vad vi vill och inte ha sex. Jag kommer inte fasta iallafall, det är en sak som är säker jag ett matvrak fungerar inte så...tyvärr,
Och vi som skulle ha värsta festen i helgen............. aya ,

Vaknade klockan 3 idag fan vad jag sover det e helt sjukt , klädde på mej borstade tänderna satte mej bilen körde ner till vårdcentralen, äntligen..det var på tiden att få det löst!

Kollade på sex and the city 2 inatt haha den e ganska grym faktist äääälska Samantha hon e så jävla skönt skadad!!!



Ska snart hoppa in i duschen och fixa lite hårinpackning.

Asså min frisör har fortf inte kommit hem , jag blir galen på henne..
Jag färgar mitt hår snart till brunt ? eller....






Eller kanske supervit ? hhaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback