Nudlar&Toast

Nudlar o toaast e min nya favvo, sitter och äter det nu klockan 3 på natten=D
jippi vill man gå upp i vikt så gör man det liksom... : )

Så vad har jag hittat på idag.. Var en runda i gvd med pappa, han var hos optikern fixa glasögon o jag bokade tid för en synundersökning. Måste ha intyg igeeeeeeeeeen för polishögskolan! ska söka nu i september igen :)

När vi kom hem bytte vi om åt lite mat , sen åkte vi upp till min faster +famillj som kom hem från balkan igår kväll, fick lite presenter och en hel del skratt:D Min kusin Adnan och Ajla är bäst!!!!! finns inga roligare syskon<3
Sen åkte jag hem gjorde mej iordning, messade Andelina och vi möttes i Hp för att sedan åka till en viss E och kolla på film, vi blev ganska många där men vi hade kul..
"Till sanne mo lou" whaaaaaaaaat ?? hahahaa världens konstigaste sms av Andelina hahaha vi dog av skratt.

IMON ska jag äntligen fixa hååååååååret goood daamn vad jag har längtat efter en förändring!!!!!!!!!!!!!!!
får se hur mkt förändring jag vågar haah: )

godnatt sweethearts

ps you're an assshole.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback