NellyPaket

Jahopp, fick mitt paket idag men inte allt jag hade beställt fan vad det alltid ska krånngla dååå. fick mina linnen och mina hedvig skor men dem var för små, ja har ett par svarta i st 36 och dessa rosa var för små i den storleken... ska ge bort dem, beställde ett par i babyblå nu istället haha.. men fick inte mina Marble , varken dem vita eller svarta.... dem svarta hade dem inte ens på lager nä ja beställde men dem fanns ju på hemsidan, korkat jag som ville ha på mej dem i helgen: ( får hoppas att dem vita kommer imon iaf, beställde inte dem samtidigt..
Å nu vågar jag inte beställa dem i mocka för tänk så skickar dem de skorna i skinn till mej också.. humhum, krångligt värre.

och mina converse har fortf inte kommit :@@@@@@@@2
ska skriva mejl till dem igen,


jag tycker denna kvinnan är den vackraste i väääärlden !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback