Nelly.com

Jaha då har man trillar tbx i sin gamla vana igen.. beställt grejer från nelly precis nu och jag får liiiite ångest, men vafan det var längesen jag beställde kläder/skor...
Vart fan är mina converse skor ? Beställde dem i juni nångång på LaRedoute och dem har fortf inte kommit öhhhhm, skrev ett hat mejl till dem innan haha vafan så länge borde man iiiiiiiiiinte vänta jag blir så arg..

Iaf idag har jag beställt
Ett Linne , Ett till linne (fest) , höga platsåskinn skor , och ett par tygskor... helt onödiga grejer egentligen men känns som att jag behöver lite nytt i min garderob.. dags o rensa den snart igen känns dt som!

Igår var jag faktist ute o sprang , höll mitt ord!!
vet inte riktigt om jag har träningsvärk än, för jag har inte vart uppe ur sängen än höhö.

Men nu ska jag gå upp och ääääta, är skithungrig



Laaater..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback