MondayCLub

Godkväll!

Åkte till Halmstad igår, helt oplanerat.. Anela skickade sms fråga om vi ska åka.. o ja ba tänkte okej varför inte, sen vare bara fixa med skjutsen o d löste sej ganska fort , min vän Ado och hans bror var med sugna på att åka dit så det blev vi 4 , jag o Ado satt och förfestade i bilen d blev lite galet hahah mkt goda skratt. När vi var där träffa vi massa folk hemifrån vilket också var trevligt blev några drinkar därinne med, (lite för många) ush! Ja var tydligen kaxig mot nån kille så han idioten kastade ett fett drink glas på mej och stack därifrån jag var för katastrof att fatta vad som hände.. Fattade inte vilken bula jag hade, eller att d gjorde ont, inte förräns vi var tbx i Gvd hahaha . Påvägen hem stanna vi för att käka lite mat, ado deckade och vi andra satt och sjööööööng som galna. Ahh Minnesvärd kväll iaf ! tack <3


Idag när jag kom hem gick jag ner och la mej i sängen direkt har laddat ner maaaaaaaaassa filmer.

Fighting
Inside Ring
Farsan
Sex and the city 2
Love at first hiccup SÄMST är den.

nu äre bara sätta igång en och kolla.. börjar nog med farsan
alla snackar ju så bra om den o jag har inte sätt den än .. haha



Jag typ saknar dej?¨
nej , får inte hända...


Adioos.



Anela Sead Jag och en suddig Ado


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback