Inte damp

Har ikke damp längre det gick över för nån timma sen.. :)
Hämtade Sofie på stationen igår runt 9 tiden på kvällen , körde förbi poliser som stod på andra sidan medans jag pratade i telefon (förbjudet) haha ja ba shiit. får ju inte bryta mot lagen! Sen körde jag en omväg till Konsum tänkte ahh här borde dem ju inte stå , o precis utanför vita huset , vägen in till konsum stoppar han mej!!!!!!!! o ja kom på att jag lämnat plånboken hemma inget körkort inget id kort ingenting.. omg böter!

hejhej körkort och blabla nåt.. ja ba ehh, jag har inte det med mej.. Nehä, namn adress osv, så kolla han upp mej vems e bilen? pappas... ja ba omg HAHAHA JA blev så nervös att ja till o med tog av mej bältet! tänk så hade han trott att ja inte hade bilbälte heller men iaf.. Han ba egentligen är det böter men jag låter dej åka, jag ba OSHIT! tur.

Nu är jag hungrig ska gå upp och dricka mitt Slim fit te och koka nudlar !

Inatt funderar jag på gå ut o springa faktist ! så när det e mörkt och ingen ser mig..
Hahah : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback