Herregud

ohh din lilla fuling, när man ändå kommenterar ett inlägg våga skriva vem du är också;) jävla mes! eller iofs jag vet nog vem du är men du har alltid vart en cunt! 
men whatever , palla ingen energi för såna småsaker.:) var ba tvungen o ta upp det,

Helgen har vart sjukt bra! Efter ett par öl hemma i fre så dök äntligen Andelina Sanne och Louise upp, vi hade kul på vår lilla förfest i bilen påväg till gvd/hp , jag o lo kan ha vart lite elaka mot nån....
Men iaf på chappen var det massa folk man känner tänk va många vi har fått att åka dit :D hahah värsta stället nu ju, ;p i helgen e dt bartömning så det lär ju komma ännu massa !

På lördan hade ju Aicha o Alec sin inflyttningsfest , mycket trevligt, sjukt roligt folk :)

Inatt fick jag ett vidrigt samtal, liksom lägg av varför ska vissa ex vara så jobbigt omogna ?
Aså kom igen jag är så sjukt tröttt på dej, du bara gör bort dej själv hela jääääävla tiden!!
:)

nu ska ja inte gnälla mer ,
faan jag vill ner till skååååååne ju men vet ju ingenting om d här med skolan än och
nu har jag ännu en anledning till att åka ner dit lite oftare!



Kommentarer
Postat av: mirz

ooooyeaaaahhh!

2010-09-20 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback