Godkväll.

Jag o Sally har vart duktiga idag och ätit pizza mmmmmmmmmums!  Sen kom min Amääääela hit och vi satt och väntade på att våra HP dudes skulle komma och hämta oss, vi åkte ut och nattbadade härregud va kallt det var.
Never Again.

Nu har vi ätit lite granna, ska se på film och äta ännu mer....
hahaha : )


Assssååååå , fan va pinsam tjej... Jag skämms över dej :O
gud att du sjunker så lågt? egentligen tkr jag bara det är rätt åt dej
men samtidigt man kan inte tycka annat än synd om dej , men du har dej
själv att skylla jag svär. Lär dej av dina misstag nångång !



Nu går jag,
hejdå.



Kommentarer
Postat av: jasmina

jebem ti hidajetu jes ti dobar friz=) hahaha pussa

2010-08-13 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback