Frisören

Idag var jag och mamma hos min efterlängtade frisör, gjorde ljusa slingor i min utväxt ^^, och brunt under luggen och en slinga på vänster sidan, klippte min lugg var skiiit nöjd med allt innan nu börjar jag sakna min långa lugg : ( helvete. tur att mitt hår växer som ogräs bara , mamma klippte sig riktigt fint också
Klippte i löshåret lite med, haha det var så kul när vi skulle platta det min frisör ba

"Ditt hår var mycket lättare och platta"
"jag" ahh... fan va konstigt ?
"Frisören" meeen ooh plattången är ju inte ens på, vilka blondiner vi är!!
hahahaha  :) knasigt.



Har badat i lite brun utan sol idag med, måste fuska nu när vädret suger och jag har blivit blek!
Bad pappa om hjälp... PAPPA KOM O HJÄLP MEJ , han svarar nej, jag : VAAAAAFAAAAN , han säger men jag vet inte ens hur man gör? "Jag" vaafan det e som en vanlig kräm , pappa : men vad e detta dÅ? jag BRUN UTAN SOL !!!!
och pappa svarar... vaa det e ju inte ens inne längre ja ba HAHAHAHAHHA vaaa ?

helt skön:D

IMON äntligen fredag, ooh va dagarna går fort.  På lördag har Aicha o Alec sin inflyttningsfest ska bli spännande o se deras nyrenoverade lägenhet:D:D

SKa titta på grown ups snart, verkar vara rätt rolig. ska va onyttig som vanligt, köpte popcorn och en flask cola bäääst.

men fööööörst ska jag gå upp och ge min mamma o pappa varsin puss bara för jag älskar dem så mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback