2 veckor sen sist.

Jag är kass, jag vet.. Men det blir så när man har fullt upp :( heemskt! Ikväll sitter jag bara hemma och tar det lugnt, har ont i huvvet och jag orkar inte göra något annat än att bara ligga i sängen känns det som. Har sovit kassst. Folk ska festa ikv fester lite överallt men oooh jag både vill men ändå inte, fårse lite senare hur det blir med den saken om jag drar nånstans: )
Meeen iaf.. Vad har jag o Amela hittat på för bus nu under senaste tidn? festfestfest hela tiden galna, jovissst!
Har blivit mkt chappis för oss vi har blivit riktiga CowGirls : ) HAHA .

I måndags var vi på sista ClubMonday, blev inte så mkt dans för oss iaf.. vi stod mest i baren o fnissade, : ) som det kan bli.
Lååååång efterfest , och ingen sömn alls (knappt) . "Baaaa'rrrra såå fuckd up! 

Höll på beställa massa kläder innan , men det var nåt som sa NEJ Minela gör de inte... och ja ba OKEJDÅÅÅÅÅ måste få bort mitt beroende. Men funderar starkt på att åka nånstans o handla..ohhhhhhh

Sökte lite jobb med, har ju vart arbetslös i månader nu och det känns som att det e dags att börja göra det. OM jag nu inte skulle få min plats i Lund , men har iaf sökt jobb i skånetrakten. Hoppas på det bästa!
Men som sagt viiiiiiiiiiiiiiilll ju börja plugga vafan:'(

Och har fet ångest för att jag inte följde med ner till Balkan fuckfuckfuck. Å nu känns det försent att åka, elr jag vet inte? Åker jag typ nästa vecka kan jag komma hem i slutet av månaden.. ahh jag ska kolla flyg nu. PALLA buss , sitta jätte nån svettig gubbe nej tack.

Aså jag tror jag är förvirrad.. No doubt, :O ¨
okeyyråå.  Ska gå nu ,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback