lääängesen : )

OJ shit, minns inte riktigt när ja skrev sist. Har bestämt mej för att börja blogga lite igen, blir nog inte så mkt men lite iaf : ).
Har varit i Skåne tors-sön FYYYFAN vad KEVIN är underbar, han ba vill kramas o goooosa hela tiden!! Blev lite shopping också, träffade Mirela, hon är alltid lika gullig ^^,  Besökte läkaren där också, visade sig att jag har halsfluss, så jag får käka pencillin blää ..
Lördagen var lite speciell, hjärtat kom och hälsade på, klarade inte mer än 2 dagar haha : )

Idag , elr kanske igår? Hände en riktigt otäck grej, asååå jag är så jäääävla förbannad men jag vet inte vem/vilka jag är arg på. Jag vet bara att får jag tag i dem 3 äcklen så äre jävla synd om dem. Fattiga jääävlar skabb sliiissk ! aså ooooh mater vam jebem...och det kmr komma fram.. Asså grejen är, jag har mina aningar om vad det är för svin som gör så. Men gud gav henne styrkan:)  tackar guuuud för det.

Jag är skit trött nu, och jag ska soooooova.
Hoppas på bra väder imorgon, så jag kan sola mitt kritvita ansikte ^^


ps. you getting on my nerves.

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback