seeg.

Jag har sovit skit mycket idag, somnade vid halv 1 inatt vaknade vid 10 gick till banken fixade grejer, sen hem igen la mej blev skit trött och somnade om .. fram till kanske 3-halv 4 sen blev jag väckt, är lite orolig inför natt sömnen nu, måste ju upp tidigt imon och jobba fan om jag inte kan somna haha..
Var hos Mirre igår hon hade lagat käk till mej och henne skiiit smarrigt:) tnx nääns.

Nu funderar jag på vad jag ska göra... hmm jag orkar egentligen inte göra nåt, får kolla på en film har lite nya skräckisar brwwm^^, I love it.  Och jag är jäävligt godis sugen fan! men jag ooorkar inte gå 300 m till konsum..känns riktigt jobbigt!


If there's a moment in truth in a relationship
You getting close to it
Girl I ain't trying to hear it
Don't try to explain
I give you everything
You're throwing it away
Hey hey girl
Now your telling you need a minute or two
To think about those 4 letters you said to me
Your pushing me to the ledge
Hangin over the edge
And I'm about to let it go

Jag bara älskar den, vilken röööst han har .  Jason Miller is the shit!!!




fan ni är såååååååå mina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback