kom hem!

sitter och väntar på att mamma o pappa ska komma hem, saknar ju dem!!! och jag vill ha bilen=) haha..
Blev en kväll hos Admira igår och en natt i gvd fan jag sover för lite asså somnade vid 7 imorse gick upp kl 12, kom på att jag hade tid hos frisören kl 3 hhah .. nu har jag äntligen gjort slingor, och klippt av mitt hår igen faaaaaacck hatar att göra det, men slingorna blev inte som dem brukar inte lika ljusa men det e rätt dålig kvalite på mitt hår nu så kan ju vara det, eller vafan.. slingor brukar väl inte bli SKIT ljusa första gången man gör, det kommer kanske efter 2-3 ggr haha eller nåt?  Bild tar jag när jag orkar så får ni se:)

träffade mirre innan också käkade glass och snackade massa.
å så åt jag o gene pizza men faan va mkt sås det var på den trodde jag skulle spy!

nehä nu ska ja sminka mej lite ,
ska åka iväg när dem kmr hem : )

Xo Xo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback