haayya

åkte till vmo en sväng och shoppade loss :)
Jag är en inget proffs på att ta såna spegel bilder gjorde några försök för att ni skulle se vad jag köpt
men det gick inge vidare så jag gav upp efter 3-4 försök haha ..





jag <3 underkläder!!

shake klänning, jäävligt fräck färg! har en i beige också¨:) dem e grymma!

 




Och en sånhära oversize också.. blev inga bra bilder som sagt...... hahah




Har jobbat idag från 15.00-23.00
tiden gick ritkigt fort, vi satt och kollade på några filmer sen var klockan så mycket att jag kunde åka hem=) yeeyy!

Just det, beställde löshår idag ( rapuinzelofsweden.se)  , så förmodligen får jag det imorgon, och ska sätta i det imorgon också, en kompis från atorp ska hjälpa mej, så vi fårse hur det blir. :) mmh !!

Imon ska jag och Elma ut och gå klockan 8 på morgonen så dags för mej att nana kanske ,
Pusssssssss godnattt,


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback