fest!?

Inatt sov jag hos Admira, fick världens skönaste massage av henne haha . Jobbade ett par timmar idag 08.00-10.00 sen åkte jag en snabbis in till gvd och handlade lite grejer som jag behöver ikväll.

Ingen bra bild, pappa har min digitalkamera.
Iaf.. strumpbyxor alltid bra att ha
ett par örhängen
solpuder
och en brun utan sol, fast i gele grej har aldrig provat den innan
hoppas den e bra annars ......




Mamma och pappa åkte ner till skåne när jag kom hem från jobbet, så jag är ensam hemma hela helgen. vet inte om det är bra eller dåligt haha . :) väntar på att elma ska komma hem från vmo, hon har vart där på dejt...... och jag e glad för hennes skull tihi.
Ikväll blir det fest, men har inte riktigt bestämt mej, antingen hemma fest eller Harrys? mjaa, fårse sen när hon kommer hem som sagt.

nu ska ja klä på mej sen fixa massa grejer.
C ya-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback