feeeest:)

Blev ingen harrys igår, kollade på hemsidan det var nån jävla rock kväll.. så stannade hemma, sen tog det ett tag innan vi kom fram till vad vi skulle göra... så klockan 8 på kvällen snackade jag med Fatmir och vi sa att jag skulle ha fest hemma, så det var bara att ringa dem vi ville ha dit . snabba ryck! haha det var en liten blandning av folk men fan vad kul det var :) tur att jag var ensam hemma och att vi har så många rum o sängar med tanke på att nästan alla sov här, shiit till typ klockan 4 på eftermiddan. ja gick upp så klockan 11 börja städa lite smått men inte en jävel vaknade..

nu sitter jag helt ensam på mitt rum och fyfan vad tomt det känns hahah nästan så jag får panik! gaah..
Ska åka till Admira om nån timme , I think får se vad vi hittar på. vi snackade om sigges innan så kanske blir så:)

ey fan kompis....... jag tänker på dej!! fan va tomt det kommer kännas shit ,
faaan , faan aså!!! =(

................. blää!!!





:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback