nybörjare

Shiit , det var nog på tiden att jag med skaffa en blogg, men vad fan är det här man uttrycker alla sina känslor o grejer eller vadå? haha just nu orkar jag inte babbla så mycket klockan är fett mycket och jag ska snart upp.. (7:15) ska göra högskoleprovet i flera timmar, döda mej!
kan berätta lite vad jag har gjort idag iaf, åkte till vmo för att ja skulle hitta nåt ja kan ha på mej imorgon på Mirres pappas 50årskalas och jag hittade en super söt klänning på MQ och ett par byxor och massa smink fan vad pengar jag har kastat på smink denna månaden men det är alltid nåt nytt man behöver eller vill testa och då får man bannemej göra det också:) sen när jag kom hem jobbade jag ett par timmar, sen åkte jag till mirre började kolla på en film och när filmen hade gått i typ en kvart så ringer abbe och vill ha skjuts, och ja körde han till gvd o tbx sen fastnade jag hemma hos han med massa andra, vill ju med festa men kan inte!! fan aså har ångest kommer gå skit imon känns det som... Kan inte sova pga en viss idiot. Fan va fucked aså , men människan är inte ens värd att nämnas mer det är skitsamma hela tiden.
Gissmo spelade världens bästa låt innan , och nu är jag helt kär i den! Soulja Boy - Kiss me thru the phone!
oooooooooooooooooooooooooooooooohhhh fan vad jag gillar den.

Baby you know that I miss you
I wanna get with you tonight but I cannot babygirl
And that's the issue
Girl you know I miss you
I just wanna kiss you
But I can't right now so baby kiss me thru the phone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback