aj aj

Ont ii huvve som fan, fördelar har sina nackdelar också dricker man och har kul en kväll så är dagen efter bajs! Och vi festade lite igår på en söndag jag vet hahah!! Vi satt hemma hos sandra ett par stycken och det var rätt trevligt, lyckades slarva  bort mina jävla hörlurar till mp3n ooooh asfkjsetkjktjgd as jobbigt ju. Det bästa var när jag och Tanja skulle sjunga, aså man kan ju låtarna egentligen texterna o så men d funkade fan inte så vi tog fram texten men det gick inte heller vi sjöng helt fel och skrattade igenom alla låtarna: )mm
Men iaf på vägen hem imorse så åkte polisen förbi oss och vi ba vinkade sen ba efter några sek kmr dem tillbaka o stannar bilen vid oss o börjar fråga ut oss en jävla massa, men dem märkte att vi inte var så sugna på att snacka med dem =P ..
Och nu e jag jättesugen på kina mat, men jag vet inte fan det känns jobbigt att bara gå tvärs över gatan haha ... ska ringa och fråga om airidas vill äta..

Ringde innan och bokade tid hos frisören helt full, o ja kommer inte ens ihåg vilken tid hon gav mej haha ..
nu äre dags att gå upp och kolla på tv, snart börjar "våra bästa år" jag tkr det e as spännande, Airidas hatar det!!!!!!!!!!!! Han tycker att det är det sämsta program som finns hihi
och såhär får håret jättegärna bli igen aså

och btw... Thanx Gzim :)



C ya.

Kommentarer
Postat av: Gzim

Your Welcome

2009-04-02 @ 23:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback