Wzuuuuuup

vad jag känner mej seg.. vad händer? Har jobbat i veckan, på rosendal..sommarjobb heeeeeeeeeeeela sommaren, skjut mej! men blir en sista minuten nånstans ändå:)

Åkte till Gbg igår igen, fast inte shoppa denna gången vi hälsade på semirs syster och hennes man. Jag Ar Semir Steffi och Admira.. vi hade kul :) jag tkr göteborgare är skumt folk? blääää.

Imon äre midsommar , vi är ett gäng som ska åka till Halmstad och festa där hela helgen, förmodlingen lär det bli jävligt kul,.


nu snart kommer Elma, var sjuuuuuuuuuukt längesen vi träffades! goosh. men vi är rätt upptagna båda 2 haha , Business! :P  sen vet jag inte, kanske gvd om jag orkar. har varit där i fleeeeeeera veckor
Träffade phuc och mirre för nån kväll sen,var också riktigt längesen jag pratade med dem.

nu orkar jag inte skriva mer:)
Have a nice day. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback