Uppdatering.

jävlar va längesen d var jag bloggade. och det har hänt mycket på en vecka men jag kan berätta om helgen iaf, först i torsdags började vi med att kolla på Aisas och Sallys bal typ super vackra! sen började festen, jag melissa o niina åkte till hotellet satt där och hade rätt trevlit tills jag skadade min axel blää!,



På fredan skulle vi åka till jnkp, men jag kände det att jag behövde åka till sjukhuset för min axel blev värre, åkte till vmo sjukhus fick inte sitta mer än 20 minuter innan läkaren kom och hämtade mej annars brukar man få sitta och vänta i 5 timmar typ. han undersökte hur mkt ja kunde röra min arm o sånt sen fick jag röntga och dem kom fram till att det inte var nåt brutet utan det var mer som en sträckning mellan axel och nyckelbenet som ett stort blåmärke och han sa att det kommer göra ont ett tag, och jaaa det gör fortfarande nästan lika ont. men det går över:) jag är ju stålmannen! haha

på kvällen vare fest igen, förfest hos rickard i gvd med melissa.. vi hade riktigt galet kul? haha .. asååå jag kommer inte ihåg så mkt av den kvällen........ inte mer än att filip kom och hämtade mej satt och tjatade som fan och sen la jag mej och somnade riktigt djupt........

när jag vaknade på lördan åkte vi till gvd för att kolla på karnevalen och dem var riktigt bra årets treor..



på kvällen var det parken som gällde, förfest hos sebbe denna kvällen och det var massa folk trevligt trevligt.. och på parken var det fulllt. vad jag minns? sen var vi på efterfest hos nån och där körde vi BOOM BOOM POW med black eyed peas, typ 24 ggr om hahaha (det var jag)  men hade riktigt skojj, tnx 2uR :)

Jaha och vad har jag mer att berätta? vilket jävla fint väder det var i måndags, vi var ett par stycken som åkte ut till Båraryd för lite stekning och bad, för min del var det mest stek! haha .. Amela och Kevin kom i måndags natt också, och dem ska vara här i en vecka, fan vad stor han har blivit och han skrattar som fan!


Var i vmo igår också handlade lite student presenter, fan vad sånt är svårt! Imon tar Gnosjö, och på fredag tar Gislaved oooohhh ännu mer fest . :) sen spenderade jag min kväll med kevin och ardi,   you brighten my day.

OCH nu väntar jag på mina kusiner, sen ska jag åka till gvd.

haha shit va mycket det blev nu ...... puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback