sjuk?

Jobbade idag från 7-14.00 skit jobbigt, för jag har nämligen blivit sjuk! aså det e nåt konstigt för varje gång ajg har nytt jobb så blir jag alltid sjuk , måste typ vara ångest? hahaha . iaf efter det gick jag ner till apoteket köpte massa olika tabletter. imon är jag ledig hoppas på fint väder!!
Solade efter jobbet ett par timmar , jäävla! :) 

var ute och käkade glass med Ajla framåt kvällen, vi hade räätt så tjaaaa roligt, min lilla kusin...
Sen träffade jag Ar . hyrde film (igen)haha och så.. den var rolig, speciellt början " Excuse me, Can I get a cup of cafe,Black!!! o han ba svarar " Can't u see we talkin¨, white? " hahahaahah .. jag doog! värd att se...

Nu har ardi åkte hem, och det känns heeeeeelt tråkigt och ensamt utan han ....
och jag hoppas verkligen på fint väder imon! nehää fan nu börjar jag bli täppt i näsan.

Godnatt..
fan vad trött jag är.. men inatt ska ja ta igen all sömn jag missat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback