AAAAALO

jävlar.. aså jag orkar inte skriva sorry! har varit rätt upptagen med. kan uppdatera er lite kort iaf, hmmm studenten var kalas kul! och hela veckan har jag varit i gislaved, spenderat tid med min gullis:) I torsdags var vi i Göteborg och shoppade massa.. I lördags åkte vi ett par stycken till Laholm, ardis kusin tog studenten så det var fest för henne. D var lite pinsamt att vara där ( i början iaf ) alla tjatade massa ,ville att jag skulle dansa med dem och till slut så ställde jag upp haha albansk folk dans ... ahh nästan som våran :)! haha men anyway, sen åkte vi vidare till Båstad var inne en stund på madison var alldeles för mkt folk, tog nån drink sen åkte vi hemåt igen (gvd) ..


 studenten.





nu sitter jag hemma och är deprimerad för att jag ska jobba imon!  fan va tråkigt, har ångest! varför ska det alltid vara så? haha från 2 till halv 10! blääääääääää, hade hellre jobbat morgon. USH!




shit.. vad bra det här känns!
pusss R <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback