soligt värre.

Familjen Cehic är hos oss och hälsar på, har haft hand om Kevin hela dan, fan va söt han är! och vi tror på allvar att han tror att jag och amela är samma person, att jag också är hans mamma hahaah=) han blir helt förvirrad när han ser oss båda och det både är och ser skit roligt ut. 
Vi har vart och grillat vid sjön idag, hur fett väder som helst och god mat med:) mmmh!

Känns som att det var as längesen jag körde bil med, men d var kanske 4-5 dar sen .. när ja satte mej bakom ratten idag kändes det som den dagen ja fick mitt körkort ( nästan ) hahaah..
O vad gör jag nu? Hmmm , tittar på när airidas gissmo o pajtim spelar guitar hero!! ja vet inte vafö men jag tycker faktist inte det är roligt att spela=) mmh kanske för att jag suger?


dags att gå hem snart o sova...
godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback