jobb

La mej vid 5 tiden imorse, som vanligt.. telefonen ringde runt 8 svarade i sömnen det var nån som erbjöd mej jobb jag fattade ingenting fick nåt nummer som jag skulle ringa trodde hon sa jag skulle få nån assistent elr nåt ja ba jaaa okej,sen när vi lagt på ja ba VA ? Så jag ringde och det var en snubbe som frågade om jag ville jobba som personlig assistent denna veckan ut och några veckor i maj, åkte dit och satt där med min sån patient.. det var heel soft, satt kollade på film hela dan han har över 600 filmer och dem är bra också! :D nu slipper jag hyra alla nya filmer hhaha.

Elma är här, hon har färgat håret... fårse hur det blir när hon kommer ut ur duschen: ) tror det blir najs , ska in till gvd sen och färga steffis hår ska nog sola också hmmm ... kan behövas;)
Imon ska vi till Halmstad :) rätt många...skulle jag tro?

men nu så tkr jag att elma ska komma ner:D hihi




   sötisar!! mwaaah på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback