Hooooooooooy

hellooy ya! Kom hem nyss från jönköping, det var riiiiiiiiktigt trevligt där :) träffa masssa gamla vänner från gvd. wääääääääääääääääääääääääääääy,  jävla bas måste jag säga! hahahaa ..
fan vad jag gillar dej Elma , : ) det har varit fest hela veckan och fyfan vad kul vi haft. Brasan i gvd var sjuk hihi men fet,

Har vart och grillat i vmo idag med Näääääääns och selma OCH nänys family + massa andra ,

Jag e lite seg på att skriva här, men fan det händer så mkt att jag inte orkar ju ..


men ey... fan va skönt det känns att inte tänka så mycket på en o samma sak hela tin gång på gång, mår såååååååå jävla skööönt nu utan att övedriva.



PUSSYCAT DOLLS - Jai Ho

Catch me, catch me, catch me, c'mon, catch me,
I want you now,
I know you can save me, you can save me,
I need you now.
I am yours forever, yes, forever,
I will follow,
Anywhere in anyway,
Never gonna let go

_____________________________________________

vafö vill du vara med dem, vafö ska du vara sån?
vafö då när du kan vara med mej lilla shooorty ?
förstå att dem e smutsiga för mej, dem e luffare för mej lilla shorty. ahahahah fan va sköööön


gooooooooooooooooooooooodnatt ,
ye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback