haalo

vilken konstig helg men rätt rolig ändå ju, fredags var det fest förfest hos sandra med massor med folk sen Harrys. alllt började skitbra musiken var bäst men fatih var sämst dj musiken kom igång när jag mirre o nån mer fick taa över :P .. anyway jag gillade sällskpet osv. sen drog vi iväg till vmo, träffade massa trevligt o skumt folk .. kvällen var lyckad fram tills vi skulle åka tbx till gnosjö på efterfest, när vi kom fram fuuuuuuuncck. ja kände mej heelt skum allt blev helt plötsligt så jävla jobbigt och konstigt hjärtat slog på 150 km/h ...ville bara hem till airidas. när jag kom dit haan märker också att det är nåt konstigt, iaf kunde inte sova ingenting allt blev bara obehagligt, och dan efter också fram till kvällen kände jag mej konstig, jag vet inte vad det var men att det var mer än alkohol jag fått i mej lätt, tycker det är sjukt att folk gör så mot andra människor o att man själv inte är medveten om vad fan det handlar om är förjävligt! nu har jag lärt mej en sak iaf...aldrig ta emot dricka från nån annan!!  nog om det fan mår dåligt ba ja tänker på det..

Igår hade vi grillkväll hos nääny. massor med korv och kyckling yams:)
jag o airidas gick hem rätt tidigt för att sova. men hade lite problem med det också, heeeelt jobbigt han somnade helt lätt och för mej tog d massa tid, men till slut lyckdes jag med.

Och nu mår jag som jag ska, idag har det inte hänt så mycket vi tog en pizza tidigare idag, träffade Phuc han är hemma på permis:) kuul.. o så gjort slingor på Gzim ^^, o jag lyckades wohoo . jag o airidas o abbe spelade lite guitar hero med men jag får bara damp när jag suger:P ......blaaaaeehh!!!  Nu sitter vi och kollar på yes man (sett den innan) vissa har somnat....


men nu är det dags för mej med att lägga ifrån mej datan o titta på jim carey.
hejdå you.
PUsss o kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback