Festis.

Första kvällen jag sitter hemma sen i lördags typ, jag är asssssss sliten blivit för mkt nu aså!!
Var en sväng i vmo med morsan innan handla lite,  å så var jag hos frisören men hon tyckte jag skulle vänta med att göra slingor för d fortf var lite slitet o jag ville inte klippa bort det slitna haha för då blir det så jääävla kort igen, det gillar jag inte! så får väl vänta till sommarn iallafalll DAMP.   However, sitter nere på mitt rum och fryser som fan har på hårfönen för att värma mej lite och trött blir jag av den på köpet också det är rätt gött, ja förstår inte riktigt men jag gillar sånt ljud typ som dammsugare o sånt hahaahah .. förr somnade jag alltid när mamma dammsög tyckte det var as skönt:D Ibland har jag somnat av att hårfönen blåst på mej i sängen med helt sjukt kunde ju börja brinna elr nåt juuu hihihi ....

Aså ibland tycker jag att det är skit jobbigt och tråkigt att d blev som d blivit. Men det är inte så att jag går tänker på det varje dag hela tiden, utan bara när jag ser..  men det gör inte så mkt egentligen :) ..


Imon fredag igen, vet inte riktigt hur det blir då softa eller inte ? mja, det blir nog inte!!
så måste gå sova nu så jag kan vila ut ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback